تحقق فرامین رهبری موجب توسعه کشور خواهد شد

فرهیختگان بخصوص دانشگاهیان در تحقق فرامین رهبری در زمینه اقتصاد و فرهنگ نقش آفرینی کنند

تحقق فرامین رهبری موجب توسعه کشور خواهد شد

فرهیختگان بخصوص دانشگاهیان در تحقق فرامین رهبری در زمینه اقتصاد و فرهنگ نقش آفرینی کنند

تحقق فرامین رهبری موجب توسعه کشور خواهد شد

پیام شهید آوینی:

دهکده جهانی واقعیت پیدا خواهد کرد، چه بخواهیم و چه نخواهیم. این حقیقت تنها ما را که شهروندان مطیعی برای این دهکده بزرگ نیستیم مضطرب نمی دارد و بلکه غرب را هم چه بسا بیش تر از ما به اضطراب می اندازد. ما شهروندان مطیعی برای دهکده جهانی نیستیم؛ این سخن نیاز به کمی توضیح دارد.

صحبت های قرایتی درباره مشایی در برنامه سمت خدا

آیندگان شهدا | يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۰۳ ق.ظ

سه شنبه این هفته دست اندرکاران برنامه سمت خدا یک مهمان نام آشنا را به برنامه آورده بودند. حجة الاسلام قرائتی که به عنوان مهمان در حضور یافته بود اما در خلال صحبت هایش به انتقاد از اندیشه های انحرافی در جامعه و مدیران پرداخت.

حجة الاسلام قرائتی با انتقاد از برخی مسئولین که ظاهرا مرجع ضمیرش به رئیس جمهور قاونی کشور و برخی ز یاران نزدیک ایشان بر می گشت گفت:” می گویند ما خودمان مستقیم با امام زمان رابطه داریم، یک آدم منحرفی است می گوید من حکمم از امام زمان است.ادعاهایی می کنند یک کسانی را نائب امام زمان (عج)، مدیریت امام زمان (عج)، نمیدانم نظارت امام زمان (عج) همچین خودشان را به امام زمان(عج) می چسبانند … میگیم آقا !شما تو حوض خانه خود شنا نکرده ای حالا ادعا می کنید در اقیانوس اطلس شیرجه میروی؟! …

قرائتی افزود: شما نسبت به مراجع موجود موضعت چه بود؟ چقدر تقلید کردی؟! اصلا مرجع شما چه کسی است؟! با نائب امام زمان چه کردید که حالا با خودش… شما مگر گریه نمی کردید که یا حجة ابن الحسن بیا طاغوت ها را زیر و رو کن؟ !بالاخره امام خمینی(ره) آمد یک طاغوت را برداشت تو چقدر کمک امام (ره) کردی؟!که حالا می گویی یا حجة ابن الحسن بیا همه طاغوت ها را از دم بردار امام خمینی (ره) یک طاغوت را برداشت یا نه؟ شما در حذف یک طاغوت نقشت چه بود؟!چقدر سختی کشیدی؟… تو برای یک کار کوچک اقدام نکردی!این ادعاهای بیخودیست؛ انحرافات است.

وی در ادامه با انتقاد تلویحی از مسئولین افزود:” یک دکتری هست رئیس دفتر یک کسی یه زمانی بود الان نمی دانم! خیلی راجع به آن آقا حرفهای رنگارنگ میزدند من بعد زنگ زدم در مورد رئیس دفترش پرسیدم شما ایشان را که اینقدر مریدش هستی دو تا از کمالاتش را بگو چون من شناختی روی ایشان ندارم چون خیلی بعضی ها می گویند خوب است و بعضی ها می گویند بد است شما بگو، گفت ایشان زیارت عاشورایش ترک نمی شود،گفتم دیگه، گفت نماز شبش هم ترک نمی شود، گفتم خب عمه من هم این کارها را می کرد!!

  • آیندگان شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی